Een frisse look voor een organisatie met een grote impact

Huisstijl & Website

Al 20 jaar zet Kledingbank Limburg zich in tegen armoede en verspilling. Wat begon als een lokaal initiatief is uitgegroeid tot een provinciale organisatie die jaarlijks meer dan 8000 mensen helpt.

Met een verouderde huisstijl en een website die niet langer voldeed, was het tijd voor een frisse start. Studio Zondag kreeg de opdracht om een nieuwe visuele identiteit te ontwikkelen die aansluit bij de kernwaarden van de stichting én een gebruiksvriendelijke, moderne website te ontwerpen.

Ontwerpster Annemieke Holten creëerde een eigentijdse huisstijl, terwijl Studio Zondag de website ontwikkelde met oog voor toegankelijkheid en de behoeften van de bezoekers. Tevens stelden we een nieuwe beeldbank samen waarin de medewerker centraal staat.

Het resultaat? Een uitstraling die past bij de impact van de Kledingbank en een online platform dat klaar is voor de toekomst.

Chat openen
1
Vragen? Stel ze hier!
Ik heb een vraag!
Hoi, Studio Zondag hier! Kunnen wij je helpen?